Hyvä kello kuuluu kauas, paha vielä kauemmas!

Lue lisää Siirry Callstaff.fi-palveluun

Asiakaspalaute ja reklamaatiot


Hyvä kello kuuluu kauas, paha vielä kauemmas!

Asiakaspalaute ja reklamaatiot paljastavat yritykselle sen, missä toiminnan osa-alueissa on kehittämisen tarvetta. Asiakkaalta saatu tieto on arvokasta. Saadun tiedon pohjalta on helppo parantaa toimintatapoja ja tätä kautta asiakastyytyväisyyttä, sekä arvioida yhteistyökumppaneiden ja oman yrityksen toimintaa.

Asiakkailta saatua palautetta on myös luettava. Usein haasteena on se, miten rohkaista asiakasta antamaan suoraa palautetta sekä se, miten palauteviestin lähettäminen saadaan toteutettua niin, että se on asiakkaan näkökulmasta helppoa ja vaivatonta. Mikäli asiakaspalautetta ei tule ollenkaan, voi olla syytä huoleen: onko yrityksellä kontaktipintaa lainkaan omiin asiakkaisiin palautteen näkökulmasta. Ja jos on, onko palautteenantojärjestelmä liian vaikea asiakkaan käyttää.

Hyvä palvelu ja tuotteet takaavat menestyksen. Asiakkaiden tarpeiden tuntemus parantaa toiminnan tehokkuutta ja hyvin hoidettu asiakaspalvelu puolestaan parantaa mm. kannattavuutta ja asiakasuskollisuutta. Uskolliset kanta-asiakkaat ovat aina yrityksen kannattavimpia asiakkaita. Älä anna asiakkaiden äänestää jaloillaan, jollet halua juosta uusien perässä.

Call Staff palvelua on asiakasystävällinen ratkaisu palaute kanavaksi asiakkaan ja yrityksen välillä

Jatka lukemista

Palvelu


Call Staff -palvelu mahdollistaa nopean ja helpon yhteydenpidon henkilökunnan ja asiakkaan välillä mobiililaitteella. Asiakkaan omasta mobiililaitteesta lähettämä palauteviesti tavoittaa henkilökunnan suoraan, ja nopeasti.

Henkilökunta näkee reaaliajassa näyttöpäätteeltä saapuvan palauteviestin. Näyttöpäätteenä voi toimia esimerkiksi henkilökunnan oma kännykkä tai tabletti. Asiakkaan lähettämästä sanomasta saadaan informaatiota, joka kertoo täsmällisesti missä pöydässä, paikassa, huoneessa tai rakennuksessa asiakas on, sekä yksityiskohtainen asiakkaan kirjoittama ja lähettämä palaute.

Call Staff -palvelun käyttö on turvallista ja se on käyttäjäystävällinen. Tärkeä tietoturvallisuuteen liittyvä yksityiskohta on se, että palvelunkäyttäjän ei tarvitse ladata mobiililaitteeseensa sovellusta tai applikaatiota jotta hän voisi käyttää palvelua, sillä palvelu on selainpohjainen. Kaikilla niillä mobiililaitteilla, jotka ovat yhteydessä internettiin ja joilla voi surffata internetissä, ovat yhteensopivia Call Staff -palvelun kanssa.

Palvelu voidaan dynaamisesti räätälöidä yrityksen yksilöllisiin tarpeisiin, olipa kyse sitten isosta tai pienestä yrityksestä. Call Staff -palvelu mahdollistaa kustannustehokkuuden sekä sen, että asiakastyytyväisyys on huippuluokkaa ilman että, palkkakustannukset kasvavat.

Esimerkki


Tässä yksinkertainen esimerkki siitä, miten asiakas voidaan ohjeistaa antamaan palautetta.

Asiakkaille suunnatut ohjeistuskyltit, tarrat, pöytäständit jne. on yrityksen helppo sijoittaa sellaisiin paikkoihin missä asiakas ne helposti havaitsee. Ainoa vaatimus on, että paikka mistä palaute annetaan on matkapuhelinverkon kuuluvuusalueella, koska asiakas käyttää omaa kännykkää palautteen antamiseen.

Asiakaspalautteen käynnistäminen käy helposti ja nopeasti. Laitetaan vaan ohjeistus esille. Kysely voidaan lopettaa yhtä nopeasti poistamalla ohjeistus kyltit näkyvistä.

Haluatko sinä mukaan?


Kerromme mieluusti lisää Call Staff -palvelusta ja siitä, mitä se mahdollistaa. Palvelu voidaan dynaamisesti räätälöidä yrityksen yksilöllisiin tarpeisiin, olipa kyse sitten isosta tai pienestä yrityksestä. Call Staff -palvelu mahdollistaa kustannustehokkuuden sekä sen, että asiakastyytyväisyys on huippuluokkaa ilman että, palkkakustannukset kasvavat.


Lisätiedot arkisin 10:00 - 16:00

0400 436 477
040 900 00 11

infostaffcall.fi

Voxtel Finland Oy
Pitkänsillanranta 3a 4krs.
00530 HELSINKI